Aktualności
Wybrane upominki na sezon zimowy
Do wyboru do koloru zimowe akcesoria - doskonały upominek z logo firmy !
***
Tagi:
reklama zewnętrzna, informatory, foldery, artykuły reklamowe, tablice wjazdowe, widokówki, książki promocyjne, kalendarze, puzzle promocyjne, porcelana reklamowa, zegary reklamowe,
Publikacja promocyjna gminy Lutomiersk (łódzkie)
We wrzesniu 2011 staraniem władz gminy Lutomiersk przy wsparciu lokalnych podmiotów gospodarczych ukazał się drukiem informator z mapą gminy Lutomiersk. Publikacja zawiera również szczegółowe plany głównych miejscowości: Lutomiersk, Kazimierz, Wrząca. Słowo wstępne skierował do czytelników wójt gminy pan Tadeusz Borkowski. Publikacja zawiera także opis gminy ilustrowany fotografiami oraz wykaz ważnych telefonów. Informator zawiera również ofertę gospodarczą w postaci reklam lokalnych podmiotów gospodarczych. Za udział w publikacji redakcja Wydawnictwa PiK składa wszystkim właścicielom firm serdeczne podziękowania.
Promocja miasta i gminy Drezdenko
Prestiż i elegancja - Kalendarze 2012 r
Na naszej stronie dostępna jest już szeroka oferta kalendarzy na rok 2012. Czas biegnie szybko. Kto zatem przezorny, niech już pomyśli o wyborze kalendarza dla swojej firmy lub urzędu. Teraz, bez zbędnego pośpiechu, można dopracować szczegóły, logotyp, kolory personalizacji. Zapraszamy do przeglądania katalogu i składania zapytań.
***
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą ofertą kalendarzy
na naszej stronie. Kliknij obrazek poniżej.
***
Poniżej link do Kataalogu Kalendarzy 2012 w pliku pdf. do bezpłatnego pobrania
http://wydawnictwo-pik.kalendarzena102.pl/img/katalog2012.pdf
***
Zobacz również nasz drugi katalog kalendarzy klikając na poniższą miniaturkę
***
Czym jest promocja gminy, miasta?
Promocja to termin dotychczas zarezerwowany dla działań reklamowych, a szerzej marketingowych...
Obecnie oprócz międzynarodowych korporacji, wielkich przedsiębiorstw krajowych i lokalnych, techniki promocji wykorzystują podmioty, które nigdy wcześniej z promocją, ani konkurencją nie miały wiele wspólnego. Media, nie tylko prezentują reklamy proszków do prania, samochodów czy usług finansowych, ale także reklamy miast, muzeum, regionów, a nawet krajów zapraszających nas do odwiedzin.
Wydaje się więc, że promocja to naturalny atrybut wszystkich instytucji, organizacji, a nawet jednostek działających w społecznym otoczeniu.