Aktualności
Tablice wjazdowe tzw. witacze dla Gminy Doruchów
Tablica z planem miasta Pionki
Mieliśmy przyjemność współpracować z miastem Pionki gdzie 13 kwietnia br. zrealizowaliśmy dwie tablice informacyjne z planem miasta. Zapraszamy do Pionek- miasta położonego w sercu Puszczy Kozienickiej, 100 km od Warszawy, 20 km od Dęblina. Miasto posiada dogodne, bezpośrednie połączenia drogowe i kolejowe z wieloma miastami w Polsce. Znajduje się na linii kolejowej Radom- Dęblin. Położenie miasta wśród bogatej szaty roślinnej, niepowtarzalnych krajobrazów oraz bogato rozwinięta infrastruktura do uprawiania sportów, zarówno amatorskich jak i wyczynowych przyciąga niejednego turystę, zawodowca, amatora do skorzystania z oferty rekreacyjnej miasta.
Tablica z planem miasta SUSZ
Małe miasteczko, leżące na Pojezierzu Iławskim, pomimo ogromnych zniszczeń wojennych (ok. 80% zabudowań), nadal może poszczycić się kilkoma ciekawymi zabytkami architektury i sztuki sakralnej. Susz zachował czytelny, nawarstwiający się historycznie układ przestrzenny. Stare miasto o kolistym kształcie (wynikającym z ukształtowania terenu), z kwadratowym rynkiem pośrodku (dawniej z ratuszem i ławami kupieckimi), powstało w XIV wieku
Miechów folder z planem miasta i mapą gminy
Punkt Informacji Turystycznej / Promocja Gminy
tel. 41/38 313 11
Olga Poręba
it.miechow@msit.malopolska.pl
Cennik smyczy reklamowych i kominów 2021
W marketingu ważne role odgrywają dzisiaj drobnostki takie jak gadżety reklamowe. Wiedzą o tym doskonale najlepsi fachowcy od reklamy, stąd też często różne firmy wykorzystują smycze czy też inne upominki reklamowe.
Jednym z głównych zadań, jakie posiadają smycze reklamowe jest reklama firmy. Aby była ona skuteczna, konieczne jest rozdawanie klientom oraz osobom potencjalnie zainteresowanym usługami danej firmy gadżetów reklamowych. Jeśli klient zabiera z siedziby banku, czy też ze sklepu gadżety reklamowe z logo danej instytucji, tworzy niejako cichy marketing. Z dużą dozą prawdopodobieństwa nie tylko on będzie korzystał z danego gadżetu, a przynajmniej ktoś inny również go zobaczy. Tym samym, logo i nazwa firmy dotrą do szerszego grona odbiorców. Być może nie sprawi to, że dana osoba od razu skieruje się do placówki danej instytucji. Niemniej jednak, będzie już z nią nieco zaznajomiona, dlatego przy wyborze pomiędzy firmami z tej samej branży prawdopodobnie wybierze tę, której logo już poznała. Ponadto, gadżety reklamowe mogą sprowokować dyskusję, w której klient przedstawi znajomemu, czy komuś z rodziny daną firmę.