Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
[ Akceptuję ]
Mapa strony

Aktualności

Gminy i miasta stawiają na ekologiczne artykuły promocyjne

Dodano 2011-04-28

Kończy się era plastikowych reklamówek, otwieraczy do butelek i zapalniczek. Obecnie coraz większym zainteresowaniem naszych klientów cieszą się gadżety ekologiczne.

Powiat gryficki ma nową tablicę z mapą powiatu

Dodano 2011-01-30
W styczniu br została zainstalowana tablica promująca powiat gryficki. Plansza powstała bez środków z budżetu powiatu - dzięki lokalnym firmom, które zamieściły swoją reklamę obok mapy. Ustawiona została naprzeciw dworca PKS przy ul. Niepodległości.

Tego typu instalacje z dziedziny marketingu miejsc służą administracji oraz miejscowej społeczności. Ułatwiają gościom - potencjalnym inwestorom i klientom poruszanie się po terenie. Plansze z mapą powiatu służą jednocześnie jako informacja turystyczna. Obszerna legenda wskazuje zabytki architektury i przyrody, bazy hotelowe, gastronomiczne itp.

Jak promować miasto, gminę lub powiat?

Dodano 2014-02-17

Każda miejscowość ma określoną atmosferę i specyfikę. Określenia ogólne, statystyczne (np. miejscowość turystyczna, wieś) jedynie z grubsza oddają tę specyfikę i poprzez swoją ogólność nie mogą stanowić elementu promocji. Nie są one w stanie pokazać zalet i tych cech, które mogłyby skłonić potencjalnych inwestorów czy turystów do zwrócenia uwagi na daną miejscowość. A przecież wiadomo, że pomyślność mieszkańców zależy od możliwości zarobkowania, od rozwoju kulturalnego i możliwości kształcenia się, od warunków pozwalających na jak najpełniejsze zaspokojenie potrzeb indywidualnych i zbiorowych. Cel promocji jest oczywisty – spowodowanie zainteresowania naszą miejscowością, wywołanie ożywienia wszelkiej lokalnej działalności, szczególnie związanej z napływem pieniędzy (zapotrzebowania na usługi, towary, produkcję).

 źródło:
"Promocja miejscowości, gminy i regionu w Internecie"
dr Kajetan Wojsyk 

Zapewne niejeden specjalista do spraw promocji w gminie, mieście, starostwie zastanawia się, jak promować swój region - co umieścić w planie promocji.

Przewodnik - szlak rowerowy

Dodano 2011-01-07

Dostrzegając rosnącą popularność turystyki rowerowej gmina Niemodlin wspólnie z partnerami Jesenicką Rozwojową  o.p.s. oraz gminą Grodków przygotowała projekt szlaków rowerowych "Wokół Niemodlina". Wydawnictwu Pomorza i Kujaw PiK, które wygrało konkurs ofert, powierzono opracowanie i druk przewodnika (24 strony nakład 2 tys.) oraz ulotki promującej szlaki w nakładzie 10 tys. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa. Nasza Agencja Reklamowa i Wydawnicza zaprasza zainteresowane  podobnymi publikacjami miasta i gminy- Bydgoszcz, ul. Sobieskiego 1.  tel./fax 52 345 66 37

Poniżej szczegóły publikacji:

Porcelana dla rady miasta lub gminy

Dodano 2010-12-23

Wybory zakończone. W gminach ukonstytuowały się nowe Rady Gmin oraz Rady Miast. Dobrym upominkiem promocyjnym dla radnych a także władz miasta lub gminy jest zestaw porcelany z herbem. Nie jest do duży wydatek dla samorządu a efekt bardzo elegancki. Gdy burmistrz lub wójt poczęstuje gości kawą w filiżance z herbem swego miasta lub gminy z pewnością zrobi dobre wrażenie. Efekt promocyjny murowany! Poniżej przykład porcelany zamówionej przez władze miasta i gminy Grabowa nad Prosną.

 

Przykładowy zestaw 32 filiżanki ze spodkiem 200 ml, dzbanek, mlecznik, cukiernicznka, 2 talerze do ciasta to wydatek ok. 1200 zł netto.

 

Nasza Agencja Reklamowa PiK Bydgoszcz - opracuje logo lub herb i przedstawi projekt do autoryzacji.

 

PRZEJRZYJ KATALOG PORCELANY REKLAMOWEJ

 

ZAPYTAJ