Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
[ Akceptuję ]
Mapa strony

Aktualności

Cennik smyczy reklamowych i kominów 2021

Dodano 2021-03-05

W marketingu ważne role odgrywają dzisiaj drobnostki takie jak gadżety reklamowe. Wiedzą o tym doskonale najlepsi fachowcy od reklamy, stąd też często różne firmy wykorzystują smycze czy też inne upominki reklamowe.

Jednym z głównych zadań, jakie posiadają smycze reklamowe jest reklama firmy. Aby była ona skuteczna, konieczne jest rozdawanie klientom oraz osobom potencjalnie zainteresowanym usługami danej firmy gadżetów reklamowych. Jeśli klient zabiera z siedziby banku, czy też ze sklepu gadżety reklamowe z logo danej instytucji, tworzy niejako cichy marketing. Z dużą dozą prawdopodobieństwa nie tylko on będzie korzystał z danego gadżetu, a przynajmniej ktoś inny również go zobaczy. Tym samym, logo i nazwa firmy dotrą do szerszego grona odbiorców. Być może nie sprawi to, że dana osoba od razu skieruje się do placówki danej instytucji. Niemniej jednak, będzie już z nią nieco zaznajomiona, dlatego przy wyborze pomiędzy firmami z tej samej branży prawdopodobnie wybierze tę, której logo już poznała. Ponadto, gadżety reklamowe mogą sprowokować dyskusję, w której klient przedstawi znajomemu, czy komuś z rodziny daną firmę.


Z pewnością gadżety reklamowe warto rozdawać również po to, aby mieć wpływ na postrzeganie firmy przez klientów. Każdy klient lepiej postrzega instytucję, która coś mu podarowała, nawet jeśli nie jest to nic wielkiego. Otrzymanie smyczy reklamowej, czy długopisu automatycznie skutkuje więc większym docenieniem danej spółki. Oczywiście, im droższe gadżety reklamowe, tym lepiej świadczy to o danej firmie. Niemniej jednak, nie warto przesadzać z inwestycją w gadżety reklamowe. Smycze reklamowe czy wspominane wielokrotnie długopisy reklamowe zdają się być wystarczające. Ważniejszą funkcją gadżetów reklamowych jest bowiem cichy marketing, dla którego wystarczające są tak niewielkie i tanie przedmioty. Najważniejsza jest nie tyle ich wartość, co raczej użyteczność gadżetów, ażeby klient faktycznie z nich korzystał.
 
Poniżej artykułu cenniki do pobrania w wersji pdf. 
cofnij