Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
[ Akceptuję ]
Mapa strony

Aktualności

Jak promować miasto, gminę lub powiat?

Dodano 2014-02-17

Każda miejscowość ma określoną atmosferę i specyfikę. Określenia ogólne, statystyczne (np. miejscowość turystyczna, wieś) jedynie z grubsza oddają tę specyfikę i poprzez swoją ogólność nie mogą stanowić elementu promocji. Nie są one w stanie pokazać zalet i tych cech, które mogłyby skłonić potencjalnych inwestorów czy turystów do zwrócenia uwagi na daną miejscowość. A przecież wiadomo, że pomyślność mieszkańców zależy od możliwości zarobkowania, od rozwoju kulturalnego i możliwości kształcenia się, od warunków pozwalających na jak najpełniejsze zaspokojenie potrzeb indywidualnych i zbiorowych. Cel promocji jest oczywisty – spowodowanie zainteresowania naszą miejscowością, wywołanie ożywienia wszelkiej lokalnej działalności, szczególnie związanej z napływem pieniędzy (zapotrzebowania na usługi, towary, produkcję).

 źródło:
"Promocja miejscowości, gminy i regionu w Internecie"
dr Kajetan Wojsyk 

Zapewne niejeden specjalista do spraw promocji w gminie, mieście, starostwie zastanawia się, jak promować swój region - co umieścić w planie promocji.


 

Mamy na to sposób. Możemy wykonać dla samorządu planszę informacyjno-
-reklamową
, wydać folder, mapkę poligraficzną itp.

 

Więcej informacji uzyskać można w naszym Dziale Marketingu: tel. 52 345 66 13, tel./fax 52 345 66 37.

Zapytania można również wysyłać drogą elektroniczną - nasz adres mailowy: marketing@wydawnictwo-pik.pl.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty oraz kontaktu z naszą firmą -  Agencją Reklamową i Wydawniczą PiK Bydgoszcz

 Przeczytaj również :

10 lat promowania miast i gmin

 

 

 

 

 

cofnij