Aktualności
Jak promować miasto, gminę lub powiat?
Każda miejscowość ma określoną atmosferę i specyfikę. Określenia ogólne, statystyczne (np. miejscowość turystyczna, wieś) jedynie z grubsza oddają tę specyfikę i poprzez swoją ogólność nie mogą stanowić elementu promocji. Nie są one w stanie pokazać zalet i tych cech, które mogłyby skłonić potencjalnych inwestorów czy turystów do zwrócenia uwagi na daną miejscowość. A przecież wiadomo, że pomyślność mieszkańców zależy od możliwości zarobkowania, od rozwoju kulturalnego i możliwości kształcenia się, od warunków pozwalających na jak najpełniejsze zaspokojenie potrzeb indywidualnych i zbiorowych. Cel promocji jest oczywisty – spowodowanie zainteresowania naszą miejscowością, wywołanie ożywienia wszelkiej lokalnej działalności, szczególnie związanej z napływem pieniędzy (zapotrzebowania na usługi, towary, produkcję).
źródło: "Promocja miejscowości, gminy i regionu w Internecie" dr Kajetan WojsykZapewne niejeden specjalista do spraw promocji w gminie, mieście, starostwie zastanawia się, jak promować swój region - co umieścić w planie promocji.
Mamy na to sposób. Możemy wykonać dla samorządu planszę informacyjno-
-reklamową, wydać folder, mapkę poligraficzną itp.
Więcej informacji uzyskać można w naszym Dziale Marketingu: tel. 52 345 66 13, tel./fax 52 345 66 37.
Zapytania można również wysyłać drogą elektroniczną - nasz adres mailowy: marketing@wydawnictwo-pik.pl.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty oraz kontaktu z naszą firmą - Agencją Reklamową i Wydawniczą PiK Bydgoszcz
Przeczytaj również :
10 lat promowania miast i gmin